niedziela, 1 maja 2016

PROLOG

-Kto to?
- Lorena
- Kto?
- Lorena Corcoles
- Kto to?
- Mówiłam, że Lorena.
- Nie znam, opowiedz o tej Lorenie.
- Lorenie, jest to wybitna hiszpańska pisarka.
- Jeśli jest wybitka, to dlaczego o niej nie słyszałam?
- Jest bardzo sławna w Hiszpanii.
- Ale mówisz że jest wybitną pisarką. Gdyby była wybitna to bym o niej usłyszałam.
- Nie wiem, ale ona ma wielki talent.
- A opowiedz o niej więcej.
- Lor jest pozytywnie nastawiona do życia. Swoich przyjaciół traktuje jak rodzinę, jest to cudowna osoba.
- Ciekawa z niej osóbka.
- Tak, to prawda. Cudowna z niej dziewczyna.


Dosyć nie typowy prolog. 
I taka będzie cała historia. 
Ja za pół godziny będę na lotnisku. 
Pozdrawiam 
Klara <3

2 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada, jak na razie pierwsze opowiadanie niezwiązane z Violettą na jakie rzuciłam ostatnio okiem:)
    Zapraszam do siebie i czekam na rozdziały!:D
    http://porti-loco-estoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo!
    Z tej strony Maggie z szabloniarnii. Już jakiś czas temu napisałam do Ciebie na gg, więc prosiłabym, byś zerknęła.
    Pozdrawiam cieplutko! xoxo :*
    Maggie

    OdpowiedzUsuń